Det bästa internet har att erbjuda

*Introlåt: "World wide web, world wide web. Här lever jag lycklig, här finns ingen stress. Här är min nya hemadress" World wide web - Nick Borgen* 
Alla som känner mig vet att jag gillar internet.WWW. #Webben. Cyberspace. På internet kan man, om man har tur, hitta en del godbitar till videoklipp och nu tänkte jag visa upp en favorit ur min lilla klipp-samling. Varsågoda kamrater!
 Något som gör klippet 100x bättre är att mannen som arresteras, Paul Charles Dozsa, är en ungersk adelsman(noblelman???) som blev ökänd för att springa ifrån notan på restauranger i Sydney. Dessutom ska han ha varit en utmärkt schackspelare. Om man ska tro på allt internet har att säga. Vilket man ju bör. Vem skulle ljuga här liksom...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: